رباتیک

محصولات رباتیک وکیت های فکری وآموزشی

رباتیک

محصولات رباتیک وکیت های فکری وآموزشی

پاورپوینت بررسی معماری بیونییکی - انسان، طبیعت، معماری


پاورپوینت بررسی معماری بیونییکی - انسان، طبیعت، معماری

پاورپوینت بررسی معماری بیونییکی - انسان، طبیعت، معماری دسته: معماری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 3335 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 73

پاورپوینت بررسی معماری بیونییکی انسان، طبیعت، معماری در 73اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

قیمت فایل فقط 17,000 تومان

خرید

پاورپوینت بررسی معماری بیونییکی - انسان، طبیعت، معماری در 73اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx

•مقدمه :


•اگرنگاهی گذرا به معماری درطول تاریخ بشربیندازیم ارتباط تنگاتنگ طبیعت جانداروبی جان ومعماری راخواهیم دید.چراکه معماری باالهام ازطبیعت سعی در هرچه بیشتر پایدارنمودن خودکرده واین ارتباط درطول صده های متعددی به گونه های متفاوتی نمودخود رادر معماری نشان داده است که ازجمله می توان به تقلیدفرمی موجودات زنده و یا استفاده ازنحوه همزیستی موجودات باطبیعت (اقلیم و معماری )اشاره نمود،که این همزیستی توسط طرق مختلفی ازجمله تغییردربافت وفرم وهندسه موجودات صورت می گیرد. با این توصیف اهمیت ارتباط معماری وطبیعت هرچه بیشتر آشکارتر می گردد.ودراین مقاله سعی درکشف طرق این ارتباط در معماری بیونیک و نحوه شکل گیری فرم های معماری با الهام از ساختارها وسازه های موجود درطبیعت شده است.

قیمت فایل فقط 17,000 تومان

خرید

سگ رباتیک Jino جینو


سگ رباتیک Jino جینو

قیمت با تخفیف یک ماهه: 50,000 تومان

سگ رباتیک Jino جینو دارای قلاده به همراه ریموت و قدرت بالا برای حرکت در مسیرهای طولانی قابلیت پخش موزیک های زیبا و کودکانه و ساخته شده از الیاف ضد حساسیت





اینبار برای شما یک محصول فوق العاده داریم سگ جینو یک سگ اسباب بازی کنترلی که فقط با سه باتری قلمی کار مکیند و میتوانید مسافت زیادی را قدم بزند! شما میتوانید این سگ جذاب را با قیمتی مناسب از مدیران مارکت تهیه نمایید.

سگ رباتیک جینو

عروسک اسباب بازی سگ جینو Jino با یک کنترل شبیه با قلاده حرکت می کند و موزیک پخش می نماید ، جنس این سگ دوست داشتنی از الیاف ضد حساسیت بوده و هیچ گونه ضرری برای فرزند شما ایجاد نخواهد کرد.

خرید سگ رباتیک Jino جینو

سگ جینو یک اسباب بازی کودکانه بسیار جدید است که علاوه بر پخش آهنگ های زیبا و دوست داشتنی برای کودکان مانند یک سگ واقعی حرکت می کند ، این سگ دوست داشتنی کاملا روباتیک بوده و دقیقه شبیه به یک سگ جینو زنده می باشد و دوست خوبی برای فرزند شما خواهد شد.

سگ رباتیک Jino جینو صورتی

سگ رباتیک جینو سفید
از ویژگی های سگ جینو میشود به انجام حرکات موزون آن نیز اشاره کرد ، این سگ با آهنگی که میزند و ریتمش حرکات خیلی زیبا انجام داده و فرزند شما را خوشحال می کند.

سگ رباتیک جینو
اسباب بازی سگ جینو یک روباتیک بی نظیر و ارزان برای بچه ها می باشد. به وسیله ی کنترل و قلاده ی دور گردن این سگ جینو کوچولو کودک دلبند شما می تواند ساعت ها سرگرم این بازی مهیج باشد.
بچه ها کنترل رو دستتون بگیرینو با خودتون داخل خونه ، پارک و هرجا که دوس دارین ببرین و ساعت ها باهاش بازی کنین
سگ روباتیک جینو موزیک میزنه ، راه میره ، حرکات عجیب انجام میده و....

تصویر سگ رباتیک جینو
رنگ بندی سگ جینو:
سگ رباتیک جینو دارای رنگ های متنوع و مدل های گوناگونی می باشد. اگر رنگ خاصی مد نظر شما هست می توانید هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر را در قسمت پیغام سبد خرید ذکر نمایید.

سگ موزیکال جینو:
موزیک های زیبا و کودکانه که فرزند شما را شاد و خوشحال خواهد کرد ، سگ جینو علاوه بر حرکت های طولانی موزیکهای زیبا و شاد نیز پخش می کند که جذابیت آن را چند برابر خواهد کرد.

حرکت در مسیرهای طولانی:
سگ روباتیک جینو امکان حرکت در مسیرهای طولانی را دارد که کودک شما را در پیاده روی در پارک همراهی خواهد نمود و مانند یک سگ واقعی به دنبال فرزند شما حرکت خواهد کرد و موزیک شاد کودکانه را پخش می کند.

فروش سگ رباتیک جینو
ویژگی های کلیدی سگ رباتیک Jino:
- دارای قلاده به همراه ریموت
- منبع تغذیه: 3 عدد باتری قلمی
- قدرت بالا برای حرکت در مسیرهای طولانی
- قابلیت پخش موزیک های زیبا و کودکانه
-ساخته شده از الیاف ضد حساسیت
- امکان حرکت شبیه سازی شده

خرید اینترنتی سگ رباتیک جینو

سایت سگ رباتیک جینو


خرید محصول سگ رباتیک Jino جینو :
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب تحویل و چک نمایید، سپس وجه سگ رباتیک Jino جینو و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
50,000تومان

لگو سری COGO Creator


لگو سری COGO Creator

لگو هواپیمای جنگی 231 تکه از برند COGO
توضیحات محصول
لگو های بازی، یکی از سرگرمی های بسیار هیجان انگیز برای کودکان می باشد که اکثر کودکان و نوجوانان با بازی کردن با این لگو ها بسیار لذت می برند به این دلیل که می توانند شخصیت ها و وسایل خاص را بوسیله نقشه و راهنمای داخل جعبه بسازند.
این لگو دارای ۲۳۱ قطعه می باشد که بوسیله دفترچه راهنمایی که داخل جعبه قرار دارد کودکان می توانند یک هواپیمای زیبا را بسازند و همچنین  می توانند شکل های دیگر که در جعبه آموزش قرار دارد را بسازند.

اسباب بازی لگو 231 تکه هواپیمای جنگی یکی دیگر از محصولات برند معتبر COGOمیباشد.این لگو قابلیت ساخت سه مدل اسباب بازی قایق جنگی و دو مدل هواپیما را داراست.
اسباب بازی لگو 231 تکه هواپیمای جنگی برای گروه سنی بالای 6 سال از مواد درجه یک ساخته شده است واز نظر بهداشتی تاید میشود.
این لگو بسیار مناسب برای اوقات فراغت بچه ها مفید برای تقویت خلاقیت هوش و ابتکارشان میباشد.





قیمت این محصول 48000 تومان


قیمت : 48,000  تومان
خرید پستی

نرم‌افزار تایپ گفتاری نویسیار(نسخه حرفه ای )


نرم‌افزار تایپ گفتاری نویسیار(نسخه حرفه ای )

قیمت: 97000 تومان


















نرم‌افزار تایپ گفتاری نویسیار
با خواندن متن آن را تایپ نمایید !!!














































































































ویژگی ها
تایپ سریع و دقیق متون فارسی

همزمان با خواندن متن ، نرم افزار متن خوانده شده را برای کاربر تایپ می نماید. به کمک این نرم افزار دیگر نیازی به تایپ از طریق کیبرد نیست و علاوه بر این سرعت تایپ چند برابر می شود. این شیوه تایپ باعث حذف غلط های املایی از متون تایپ شده نیز می شود.


توانایی تایپ در تمامی برنامه های تحت ویندوز

این نرم افزار توانایی تایپ در تمامی برنامه های نصب شده روی ویندوز همانند Word , Internet Explorer , Firefox , Wordpad , Notepad , Access , Excel و ... را دارد.


بانک لغات پرکاربرد زبان فارسی

شامل 50000 لغت پرکاربرد زبان فارسی در نسخه حرفه ای و 30000 لغت در نسخه پیشرفته


توانایی تایپ گفتاری اعداد

این نرم افزار قابلیت تایپ اعداد به شکل عددی و حروف را تا 12 رقم داراست. همچنین کاربر می تواند فرمت عدد تایپ شده را در تنظیمات نرم افزار مشخص نماید. به عنوان مثال می توان مشخص نمود ارقام عدد تایپ شده 3 رقم 3 رقم توسط کاراکتر اسلش جدا شوند.


تایپ علائم نگارشی

قابلیت تایپ علائم نگارشی تلفظ شده مانند نقطه، علامت سوال ، علامت تعجب و ...


تبدیل فایل صوتی ضبط شده به متن

کاربر می تواند در منزل ، محل کار و هر جای دیگری صدای خود را (از طریق کامپیوتر و یا گوشی موبایل) به صورت فایل صوتی ذخیره نماید و هرگاه برایش مقدور بود فایل را به نرم افزار بدهد تا آن را به متن تبدیل کند. (پشتیبانی از فایل های AIFF - WMA - MP3 - Wav M4A ) [نسخه حرفه ای]


افزودن کلمات جدید به بانک لغات نرم افزار

این امکان برای کاربر وجود دارد که لغات دلخواه خود را به بانک لغات نرم افزار اضافه نماید. این لغات می توانند علاوه بر زبان فارسی به زبان های دیگر مانند انگلیسی و عربی نیز باشند. [نسخه پیشرفته تا 300 لغت و نسخه حرفه ای نامحدود]


امکان ایجاد بانک لغات اختصاصی برای هر کاربر

هر یک از کاربران این نرم افزار می توانند حساب کاربری مجزا داشته باشند. این امر باعث می شود در هنگام ورود یک کاربر به نرم افزار لیست لغات اختصاصی وی در نرم افزار بارگذاری شود و این لیست فقط برای این کاربر قابل دسترسی است.


اجرای فرمان های صوتی کاربر

این نرم افزار قادر است با فرمان صوتی کاربر برنامه های نصب شده روی ویندوز و همچنین فایل های کاربر (عکس ، فیلم ، موسیقی و ...) را باز ، بسته و یا کنترل نماید. به عنوان مثال در صورتی که کاربر لغت "فوتوشاپ" را تلفظ کند ، برنامه "Photoshop" به صورت اتوماتیک باز خواهد شد و یا اگر کاربر لغت "همسرم" را تلفظ کند ، نرم افزار فایل عکسی را که کاربر برای این فرمان مشخص کرده باز می کند. همچنین این برنامه می تواند صفحات وب (Google , Yahoo , ایمیل Yahoo و ایمیل Google) را نیز با فرمان صوتی کاربر باز و بسته نماید. [نسخه حرفه ای]


افزودن فرمان های صوتی جدید

کاربر می تواند علاوه بر فرمان هایی که در نرم افزار تعریف شده اند ، فرمان های بیشتر مورد نیاز خود را به نرم افزار اضافه کند. برای مثال می توان برای نرم افزار تعریف کرد تا هر زمان کاربر لغت "اصفهانی" را تلفظ نمود ، نرم افزار آهنگ این خواننده را پخش نماید. هیچ محدودیتی در تعداد فرمان های اضافه شونده وجود ندارد. [نسخه حرفه ای]


لیست فرمان های اختصاصی برای هر کاربر

هر یک از کاربران این نرم افزار لیست فرمان های اختصاصی خود را دارند که در هنگام بارگذاری حساب کاربری آنها برایشان فعال می گردد. هیچ کاربری قادر به دسترسی به لیست فرمان های کاربران دیگر نمی باشد. [نسخه حرفه ای]


ذخیره فایل صوتی از متون خوانده شده

کاربر می تواند با استفاده از تنظیمات نرم افزار قسمتی و یا تمامی متون خوانده شده برای نرم افزار را به صورت فایل صوتی ذخیره نماید.


به روز رسانی نرم افزار

تمامی آپدیت های این محصول از طریق وب سایت قابل دانلود و نصب هستند.



















برخی از مشتریان نرم افزار نویسیار








پروانه انتشار نرم افزار از وزارت ارشاد







گواهی تائید فنی نرم افزار از شورای عالی انفورماتیک







تصویر صفحه اصلی نرم افزار









قابل اجرا بر روی ویندوز های
Vista - 7 - 8








قیمت

نسخه پیشرفته : 67000 تومان نسخه حرفه‌ای : 97000 تومان
خرید


مقایسه نسخه پیشرفته و حرفه ای















































ویژگی هانسخه پیشرفتهنسخه حرفه ای
تایپ سریع و دقیق متون فارسی
تایپ در تمامی برنامه ها
تبدیل فایل صوتی به متن
فرمان های صوتی
بانک لغات30000 لغت50000 لغت
افزودن کلمات جدیدتا 300 لغتنامحدود

خرید        سوال از فروشنده