رباتیک

محصولات رباتیک وکیت های فکری وآموزشی

رباتیک

محصولات رباتیک وکیت های فکری وآموزشی

سازه ربات روبوتو | ربات من

سازه ربات روبوتو | ربات من
کد محصول : 01460001

موجود
  • سازه ربات روبوتو | ربات من
  • سازه ربات روبوتو | ربات من
رنگ :

رنگ:

تعداد:
مبلغ پرداختی شما ۶۹,۰۰۰ تومان
لینک خرید


جنس سازه ربات روبوتو از جنس چوب و پلاستیک می‌باشد که جهت آشنایی کودکان با قطعات مکانیکی و ساخت انواع ربات بکار ‌می‌رود.
  • توضیحات محصول

سازه ربات روبوتو | ربات من

 

 

این محصول، برای کودکانی که دارای استعداد و کنجکاوی در کار‌های فنی هستند بسیار مفید است. آشنایی با چگونگی کارکرد قطعات مکانیکی و درک مفهوم ربات از ویژگی‌های استفاده از این محصول می‌باشد.

 

راهنمای استفاده از محصول در جعبه وجود دارد.

رده سنی : پیش دبستانی و ابتدایی

جنس محصول - چوب و پلاستیک

بسته بندی محصول : جعبه باکس پلاستیکی

محصول تک رنگ است

 

لینک خرید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.